Pomoč prodaji
Prodaja je umetnost, umetnost balansiranja med partnerjem na drugi strani, njegovimi potrebami, željami, stremljenji in našimi pričakovanji o tem, kaj lahko ponudimo svetu.
Delovati v prodaji prinaša kopico priložnosti in kopico izzivov. Želja biti vključen v ta ples, mora obstajati, predno se kdo poda na to področje. Uspešnost je vedno stvar negotovosti, toda možnosti za uspešno življenje v svetu prodaje lahko vedno izboljšujemo.
Sam razumem prodajo kot win-win proces in sem skozi svojo poslovno pot preizkušal različne pristope, ki kljub temu, da niso bili vedno vsi v prodajnih situacijah so imeli v sebi elemente le-te.
Potencialna področja sodelovanja s podjetji pri izboljševanju potenciala uspeha pri vaših strankah so opisani v zavihkih prodaje.
Knjiga o prodaji
Spodnji dokument je knjiga o prodaji, ki sem jo spisal na podlagi pogovorov o tem, kako se naučiti prodajanja in kako postati boljši prodajalec. V nekem trenutku sem si dejal, da velikokrat ponavljam iste stvari in usmerjam ljudi na določene prispevke na tej strani, da zakaj pa ne bi glavne elemente zbral v knjigo in na ta način omogočil vsakemu, da si sam ustvari svoj pristop, na podlagi informacij, ki jih bo zbral skozi prebiranje knjige.
Izobraževanje o prodajnem okolju
Na tem kanalu pa si ogledate serijo videov, ki ponujajo vpogled v določene elemente prodajnega okolja. Predstavitev je v angleškem jeziku.
Tukaj najdete video materiale o prodaji poslovnim strankam. Predstavitev je v slovenskem jeziku.
Ponudba za podporo pri vodenju prodaje
Tukaj si lahko ogledate še ponudbo, kje vas lahko podprem, če ste v fazi iskanja rešitev za vašo prodajo:
Ponudba za program ocenjevanja kompetenc v prodaji
Kako izgraditi pravo prodajno ekipo je prvi izziv, ki ga je deležen vsak vodja prodaje. Osnovno vprašanje se velikokrat vrti okoli tega ali naj poskuša na trgu najti izkušene ljudi, ki imajo že razvito mrežo kontaktov in so pridobili prodajne navade v drugačnih okoljih ali naj bo potrpežljiv in izgradi prodajno ekipo iz začetnikov, ki bodo ponotranjili prodajno kulturo, ki jo podjetje želi imeti. Ne glede na pristop, pa je eno najpomembnejših področij jasna opredelitev, kaj pomeni dobra prodajna praksa. Ta mora temeljiti na kompetencah in ne zgolj na rezultatih, saj so ti lahko posledica faktorjev, ki niso pod vplivom prodajalca. Da bi bile ocene kvalitete prodajalcev čim bolj učinkovite, pa vam lahko ponudim program ocenjevanja kompetenc v prodaji, ki preko igranja vlog in simulacije prodajnih situacij, pripelje do ocene kompetenčnosti prodajalca glede na 11 osnovnih kompetenc, ki jih prodajalec mora imeti. Več o ponudbi v priloženem dokumentu.
Prodajno mentorstvo
Včasih dobri sodelavci potrebujejo le nekaj časa, da zagrabijo novo priložnost in nekaj podpore, da se z njo kvalitetno soočijo. Mentorstvo ali pomoč v praksi je en korak do lažjega prehoda iz prodaje v vodenje.