Programi dobrega počutja

Sreča v življenju je odvisna od uravnoteženosti našega življenja. Le ta je sestavljen iz nujnosti – služba, otroci, obveznosti, bolezni, omejitve in tistega kar imamo pod lastno kontrolo. Pod lastno kontrolo imamo organizacijo našega časa, določanje prioritet in izvajanje zastavljenih aktivnosti (in posledično doseganje ciljev).

Iskanje ravnovesja med produktivnostjo in ohranjanjem dolgoročne vzdržnosti je ključ za uspešnost. Tako v poslovnem kot privatnem okolju. Ko te dva svetova trčita en v drugega in danes podjetja v iskanju produktivnosti močno posegajo v tisto drugo področje, lahko pride ali do velikega poka ali pa lahko ta element izrabimo, za kvalitetnejši pristop k posameznikovemu razvoju in primernemu počutju tudi v poslovnem okolju.

Fizična sposobnost je pomemben element, ki pa na žalost večkrat ostane le pomemben v besedah. Posledice le tega pa se pokažejo ponavadi, ko je že prepozno, zato je dobro stopiti korak naprej prej in ponuditi možnost, ko to še ni nujno potrebno. In s pravilnim pristopom lahko delo na dolgoročnem razvoju posameznika prinese tudi njegov dvig produktivnosti.

Celoten pristop, ki ga uporabljam temelji na:

  • Načelih uravnoteženega pristopa
    • Prehrana ki temelji na izločitvi sladkorja in primernih količinah ogljikovih hidratov, še posebej pšenice. Prehrana, ki upošteva specifike posameznika in zasleduje usklajenost med makrohranili in zagotovitev zadostnega vnosa mikrohranil s poudarkom na upoštevanju posameznikovih specifik in njegovih ciljev.
    • Postopni napredek v različnih športnih aktivnostih. Primerno ravnovesje med močjo in kondicijsko pripravljenostjo.
    • Stres – primerna organizacija vseh aktivnosti v vsakodnevnem življenju in prioritizacija aktivnosti na način, da se ukvarjamo s tistim, kar lahko kontroliramo in imamo na njih vpliv.
    • Genetika in predpispozicije, temeljita začetna analiza in redna testiranja po potrebi.