Verjamete v filozofijo malih izboljšav in vidite potencial v prodajnem oddelku?
Ste se kdaj srečali z dilemami, kot so:
- Imate dobro prodajno ekipo, a vseeno verjamete, da bi včasih delovali bolje, če bi imeli takojšni dostop do človeka z izkušnjami in znanjem?
- Se kdaj vprašate, kaj točno vaši produkti, storitve pomenijo stranki in ali morda nečesa ne vidite?
- Imate ambiciozne prodajalce, vendar bi jih radi dodatno motivirali s primernimi nagrajevalnimi programi?
- Ima vaša prodajna ekipa in vodja le-te preveč operativnega dela, si ne vzamejo čas za strateško razmišljanje in tako potencialno izgubljajo poslovne priložnosti, ki se še bodo pojavile?
- Imate občutek, da vaši prodajniki včasih premalo razumejo, kako delujejo ljudje na drugi strani prodajnih postopkov?
- Si želite, da bi vaši prodajniki imeli boljši vpogled v splošne poslovne prakse vaših strank?
- Si želite boljšo podporo prodajnim procesom in bolj strukturirane podatke za analizo, pa ne veste kako se tega lotiti?
- Ste sigurni, da ste pravilno ocenili prodajni potencial trga in kdo so vaše idealne stranke?
- Poznate vse potencialne prodajne kanale, ki so vam na voljo?
- Imate pravo strukturo in organizacijo prodaje, da ste relevantni in kredibilni na trgu?
Potem me povabite na pogovor. Morda najdemo skupne točke, ki lahko vodijo v poslovno sodelovanje. V nasprotnem boste deležni le drugega pogleda in morda dobite kakšno idejo, ki bo pomagala vašemu poslovanju.
Moje izkušnje lahko preberete na spodnjem linku:
https://www.linkedin.com/in/ivo-švrljuga-0070a594/
Kontaktirajte me na e-mai: ivo.svrljuga@principus.si