Home > Poslovno svetovanje > Metodologija prodaje, ki temelji na prodaji rešitev

Metodologija prodaje, ki temelji na prodaji rešitev

Obstaja več metodoloških pristopov k prodaji in izbira pravega je odvisna od industrije v kateri podjetje deluje in od kulture podjetja ter narave njegovih produktov.

Prodajna metodologija, ki temelji na prodaji rešitev, je zelo kompleksna metodologija, toda če jo izvajamo natančno in pravilno, prinaša veliko boljše tako poslovne rezultate, kot močna poslovna partnerstva, ki izhajajo iz občutka vzajemnega zaupanja v prodajnem procesu med strankami (partnerji) in podjetji.

Formula uspeha te metodologije temelji na petih glavnih faktorjih:

  • Na identifikaciji težave/bolečine stranke
  • Na identifikaciji osebe, ki ima moč odločanja in izvajanja pri stranki
  • Na sposobnosti kreiranja vizije za stranko pri prodajni osebi
  • Na sposobnosti prodajne osebe, da predstavi vrednost za stranko
  • Na sposobnosti prodajne osebe, da kontrolira postopek prodaje

Če sta prva dva faktorja domena stranke, druga dva skupna domena, pa je zadnji le domena prodajne osebe. In če je ocena enega faktorja enaka 0, potem je izid prodaje ponavadi enak 0.

Leave a Reply