Simon Sinek: Neskončna igra

Neskončne in končne igre Igra obstaja, če obstaja vsaj dva igralca. Prav tako obstajata dve vrsti iger: končne in neskončne. Končne igra igrajo igralci, ki so znani. Imajo stalna pravila. Obstaja dogovorjen cilj, s katerim se, ko ga dosežemo, igra konča. Končne igre imajo vedno začetek, sredino in konec. Nasprotno pa v neskončnih igrah igrajo...
Read More

Economic moat – ga imate, ga poznate?

»Economic moat« »Moat« je angleška beseda za jarek. Bolj natančno obrambni jarek. »Economic moat« je izraz, ki ga je predvsem populariziral Warren Buffet, ki je s tem izrazom označeval podjetja, ki jih je iskal, da bi vanje vlagal. To so bila podjetja, ki so imela dolgoročno konkurenčno prednost. V časih, ko se poslovno okolje močno...
Read More

Kvalitetne prodajne priložnosti

Cilj prodaje Končni cilj vsake prodajne aktivnosti je sklenitev dobrega posla, ki vodi v dolgotrajno poslovno razmerje. Toda pot do uspešne prodaje je velikokrat vijugasta in nepredvidljiva. Ker se končni cilji velikokrat dosežejo, če so parcialni dobro dodelani, je morda najpomembnejši cilj vsake prodajne organizacije, da oceni kvaliteto svoji prodajnih priložnosti in da vlaga napore...
Read More

Ray Dalio: Principles

Ray Dalio Principles is a set of workings that define things in an algorithmic way, so that based on principles he developed during his work and life, he developed better decision-making machine, that works in idea meritocracy mode.

Smo priča spremembi paradigme vodenja?

Voditelji prihodnosti bodo morali sprejeti negotovost in znali uravnotežiti rezultate in razvoj, obenem pa prilagoditi svoj nastop okolju, ki se bo stalno spreminjal. Ponižnost in pripravljenost na učenje ter širok pogled sta nekaj, kar bo nujno za uspeh nove generacije.

Hans Rosling, Ola Rosling, Anna Rosling Ronnlund: Factfulness; Ten Reasons We’re Wrong About the World and Why Things Are Better Than You Think

Hans Rosling book is about facts and how we really don't know a lot about the world and how our views are based on our instincts rather then facts. In a book you can find decsriptions about all those disruptive instincts and how we can control them, to create better approach for understanding what world is really about.

Prodajalci ljubijo denar? Sredstva ali prihodki.

V pogovoru o motivaciji zaposlenih v prodaji, sem velikokrat slišal argument, da morajo prodajalci videti, kako bodo veliko zaslužili, ker imajo prodajalci radi denar. Nikoli se nisem povsem strinjal s tem, kajti, če bi radi imeli denar (pa da bomo bolj natančni, recimo sredstva, kajti denar je le menjalna enota), potem bi iskali drugačne načine...
Read More

Malcolm Gladwell: Prebojniki

Gladwell s svojo pronicljivostjo najde vedno pravo zgodbo, da pokaže da uspeh ni le element briljantnosti, temveč velikokrat predvsem priložnosti in včasih kulture. Seveda brez trdega dela so ostali elementi, le potencial.